Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MojaČokolada.si (Moja Čokolada) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Moja Čokolada (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Moja Čokolada d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Moja Čokolada, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje  spletne trgovine Moja Čokolada, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta, se ponudba Moja Čokolada ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (pošiljko dostavi Pošta Slovenije ali DPD dostava);
  • z nakazilom na račun upravitelja Moja Čokolada – Moja Čokolada d.o.o. (po ponudbi/predračunu);
  • različne druge oblike elektronskega plačila s plačilnimi karticami.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Račun).

Cene

Spletna cena velja za vse člane Mojačokolada.si. Član kluba čokoholikov postaneš z registracijo v spletno trgovino Mojačokolada.si ter z registracijo v spletni portal Čokolade.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Minimalni znesek za naročilo preko spletne trgovine Mojačokolada.si je 15 €.

*Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

Cenik za dostavo (že z DDV):

OBRAČUNA Mojačokolada.si (v primeru izbire Pošta Slovenije):

  • Nakup od 0 € do 50 € -> 3,90 €
  • Nakup nad 50,01 € -> dostava BREZPLAČNA

OBRAČUNA Pošta Slovenije ob dostavi:

Plačilo po povzetju

  • Nakup do 96 € ....... 1,05 €
  • Nakup nad 96 € ..... 1% vrednosti
  • "On-line" plačilo (Kreditne kartice, nakazilo na TRR oz predračun): ....... 0,00 €


Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.


Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa pred oddajo naročila


1. Izbira izdelkov

Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb "V košarico".

2. Potrditev košarice oz. povzetek naročila

Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne (povezava na stran: https://www.mojacokolada.si/narocilo). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice. Na tej strani je omogočeno tudi posebno polje za popust, imenovano "Kupon".

3. Prijava

V tem koraku nakupa se je potrebno prijaviti ter oddati osebne podatke. Oddaja osebnih podatkov je namenjena zgolj dostavi in je v skladu z GDPR. Nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije.

4. Naslov

Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova - v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.

5. Dostava

Pri izbiri dostave lahko izberete način dostave (Pošta Slovenije, osebni prevzem naročila) s klikom na željeno dostavo. V tem koraku lahko izberete tudi poljubno darilno zavijanje vaših izdelkov.

6. Plačilo

Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.

*Akcije se medseboj izključujejo.

Postopek nakupa po oddaji naročila

1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je dodal ob oddaji naročila. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini MOJA ČOKOLADA (www.mojacokolada.si), lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@mojacokolada.si) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: Moja Čokolada d.o.o., Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 14 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazceu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. 

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.  Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Več tudi na:

* OPOMBA: V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov narejenih po meri (Moja Čokolada, Moja Bonboniera itd.) pravica od odstopa nakupa NE velja. Kot tudi narekuje zakon o varstvu potrošnikov (43. člen): "... potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;".

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina Mojačokolada.si uporablja naslednje piškotke, za namene boljše uporabniške izkušnje:

Kodirana identifikacijska številka uporabnika

Nam omogoča sledenje preko večih strani kaj imate v košarici, brez tega piškotka bi se vam na vsaki nasledji strani idelki stresli iz košarice.

PHPSESSID

Vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov.

_ga

Statistika Google analytics - anonimno beleženje statistike.

popup_footer

Si zapomni, če ste zaprli pojavno okno na dnu z nagradno igro, da vas ne moti pri nadaljnem brskanju.

popup_cookie

Si zapomni, če ste zaprli pojavno okno z opozorilo za piškotke, da vas ne moti pri nadaljnem brskanju.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Z oddajo svojega e-poštnega naslova uporabnik daje izrecno privolitev, da lahko družba Moja Čokolada d.o.o., vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja uporabnikovega zanimanja za rešitve Moja Čokolada d.o.o., storitve in produkte. 

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Opozorila

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Kupec mora biti polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prijetno nakupovanje!

Andraž Gavez, direktor