17

apr

Poslovna darila naj razvajajo čute!

Sladke novičke

Obdarovanje partnerjev in kupcev je lepa navada, s katero skrbimo za dobre odnose. Poslovna darila naj vzbujajo pozitivna čustva – tako bodo najbolj učinkovita.

Čokolada dariloS pomočjo daril, ki jih namenimo svojim poslovnim partnerjem in strankam, skušamo doseči večjo prepoznavnost podjetja, se trdno zasidrati v njihovim mislih ter tako doseči, da bomo njihova prva izbira. Pogosto se odločamo za drobne uporabne predmete, na primer pisala – ti so vedno pri roki in tako opozarjajo na nas med vsakdanjimi aktivnostmi. Marsikdo se odloči tudi za promocijski tekstil, s katerim dvigne svoja poslovna darila še za nivo višje: naš logotip opazijo na čepicah ali majicah uporabnika tudi drugi. Tisto, kar pogosto zanemarimo, pa je filozofija obdarovanja v svojem bistvu. Vsako obdarovanje ima predvsem psihološko osnovo. Z njim izkazujemo naklonjenost in želimo, da bi pozitivna čustva vzbudili tudi v obdarovancu. Ni se nam torej potrebno toliko posvečati uporabnosti darila, temveč predvsem temu, da z njimi poskrbimo za najboljši čustveni odziv. Torej se ne velja vedno odločiti za nekaj, kar je izjemno uporabno, temveč za tisto, kar izvablja najbolj prijetne emocije. Pisalo z logotipom res opomni na nas, a ne pomeni kaj veliko. Darilo, ki nas osreči, razvaja in preko čutov poskrbi za pozitivna čustva, je vredno več ter je gotovo tudi bolj učinkovito.

Poslovna darila B2B

Darila za poslovne partnerje morajo biti zelo premišljena. Vedno bi jim radi dali nekaj, kar nas ne bo stalo veliko, vendar bo cenjeno. Pripomočki, ki se uporabljajo pri samem delu niso najboljši – to je tako, kot bi svoji dragi podarili likalnik. Raje torej pomislite na darila, ki lahko med službo ali v prostem času skrbijo za sprostitev. Ker se običajno odločimo za univerzalna darila, primerna za vse partnerje, ne moremo izbrati takšnih, ki bi bili primerni za hobije ali zanimanja posameznika. Vendar lahko vseeno najdemo stvari, ki sproščajo. Zakaj ne bi svojega logotipa na primer natisnili na dišečo svečko, ki si jo lahko vaš poslovni partner prižge v pisarni in se tako med delom bolj sprosti? Zakaj mu ne bi podarili bombonjere s pripisom, da vsak košček s svojo sladkobo pomaga, da je tudi najbolj naporen delovni dan prijeten? Podarite lahko tudi čokolado z jagodičevjem, ki napolni z energijo in izostri misli, ali pa kakovostno vročo čokolado, ki s svojim vonjem in žametnim okusom prežene skrbi pred sestankom …

Darila, ki razvajajo čute, predvsem vonj in okus, obdarovancu povedo, da skrbite za njihovo počutje – želite jim dobro. Misel na delo in poslovno sodelovanje lahko pustite ob strani, saj bodo dobri odnosi prav zaradi psihološkega odziva na prijetna občutja prišli sami od sebe.

Poslovna darila B2C

čokoladno uživanje

Dobra podjetja pri obdarovanju nikoli ne zanemarijo končnega potrošnika, s katerim se srečujejo v maloprodaji. Ti obožujejo razne bonuse – razveseli jih vsak popust, prav tako pa tudi vsaka druga gesta, s katero se jim zahvalimo in izkažemo spoštovanje. Radi imajo, da jih cenimo kot svoje kupce, saj vedo, da brez njihovega nakupa ni našega uspeha. Tudi njim lahko podarimo razne drobne predmete, na primer obesek za ključe, vendar ti praktični predmeti pogosto ne preidejo v uporabo. Le kdo bi uporabljal cenen plastičen obesek za ključe z logotipom, ko pa si lahko za par evrov kupi veliko lepšega? Ne razmišljajte torej o stvareh, ki so uporabne, temveč o tistih, ki bodo dejansko v uporabi.

Se lahko tudi pri darilih za potrošnike poslužujemo psihološkega učinka povezovanja preko čutov in čustev? Vsekakor! Vsak človek je dovzeten za stvari, ki mu nudijo nekaj trenutkov popolnega ugodja. Tako smo spet pri čokoladi, ki je najbolj tipičen živilski proizvod kar se tiče obdarovanja. Čokolada ima množico pozitivnih konotacij, zato si jo radi podarjamo ob posebnih priložnosti. Takšna posebna priložnost je lahko tudi nakup v trgovini ali uporaba storitve v poslovalnici. Če potrošniku ob tem podarite sladko razkošje, ga boste prijetno „pocrkljali“ z okusom, ki ga povezujemo s srečo in ljubeznijo. Drobna čokoladica z logotipom, ki se ob nakupu znajde v vrečki, ali pa je uporabniku na voljo v košarici na plačilnem pultu, je vedno dobrodošla.

Kakšno sporočilo naj vsebujejo poslovna darila?

Ne ostanite zgolj pri logotipu. Poslovno darilo lahko z napisom sporoča več – obdarovancu namignite, kako veliko vam pomeni njegovo ugodje oziroma dobrobit. Prepričajte ga, da se lahko.

Priporočeni izdelki:

×

Zakaj pri nas?

5 razlogov

za kupovanje pri nas.

Preberi več