0

Košarica

Ni izdelkov

0,00 € Skupna cena

Na blagajno

Zapri

    Pogosta vprašanja

    1.    Kako lahko naročim izdelke? Ali lahko naročilo oddam preko telefona/e-maila?

    Ker smo spletna trgovina in spodbujamo takšen način nakupovanja, priporočamo nakup preko naše spletne trgovine (obljubimo, da je postopek preprost!). V kolikor pa imaš težave pri naročanju lahko naročilo vedno oddaš tudi preko e-maila info@mojacokolada.si ali telefonske številke 070/222-555.

    2.    Kako lahko prevzamem naročilo?

    Ponujamo možnost dostave na tvoj naslov in osebni prevzem izdelkov na našem prevzemnem mestu v Ljubljani (s predplačilom po predračunu ali preko Paypal).

    3.    Kako lahko plačam svoje naročilo?

    Omogočamo plačilo po povzetju (z gotovino poštarju ob prevzemu paketa) ter za predplačila tudi plačilo po predračunu (preko UPN obrazca) in PayPal.

    4.    Kakšen je strošek pošiljanja?

    Strošek pošiljanja za območje Slovenije je 3,90€. Ob nakupu nad 40€ ti izdelke pošljemo brezplačno.

    5.    Ali lahko naročilo dostavite tudi na drug naslov, kot darilo?

    Ker so v naši ponudbi predvsem darilca iz čokolade je naša redna praksa pošiljanje izdelkov kot darilo na drug naslov. V postopku naročanja pazi, da izbereš Naslov za dostavo naslov obdarjenca, naslov za račun pa tvoj naslov. V tem primeru je potrebno tudi predplačilo.

    6.    Kje imate prevzemno mesto?

    Imamo tudi prevzemno mesto, kjer lahko prevzameš naročilo oddano preko spletne trgovine. Nahajamo se v Ljubljani, natančneje na Železni cest 14 (kletna etaža -2).

    7.    Kdaj lahko prevzamem izdelke?

    Naš delovni čas je od ponedeljka do petka med 8:00 - 16:00. Za termin prevzema prosimo, da se dogovoriš preko e-maila info@mojacokolada.si ali na telefonski številki 070/222-555.

    8.    Ne vem kakšno darilo izbrati za svojega bližnjega! Mi lahko svetujete?

    Vedno nudimo pomoč pri izbiranju darila in nas lahko pokličeš na 070/222-555 ali nam pišeš na info@mojacokolada.si.

    Za pomoč pri izbiri darila pa imamo tudi aplikacijo, ki ti bo pomagala poiskati pravo darilo. Klikni tukaj.

    9.    Če izberem drug naslov za dostavo, ali lahko plačam po povzetju?

    V primeru dostave na drug naslov kot darilo je potrebno predplačilo preko PayPal-a ali preko predračuna (UPN obrazca). Tako bo tvoj obdarjenec prejel samo čokolado, ti pa račun za plačano naročilo.


    Pogosta vprašanja - Dostava, zaloga in status naročila

    1.   Z izdelavo čokolade se mi mudi - kako lahko izdelek prejmem najhitreje?

    V kolikor se z izdelavo tvoje čokolade mudi (jo potrebuješ prej kot v dostavnem času navedenem na naši spletni strani) priporočamo, da nas pred oddajo ali ob oddaji naročila pokličeš ter preveriš ali je naročilo izvedljivo do takrat, ko ga potrebuješ.

    Če ne vemo, da se z naročilom mudi, izdelave žal ne moremo pospešiti :)

    2.    Kakšno je stanje mojega naročila?

    Stanje naročila lahko preveriš tako, da nam pišeš na info@mojacokolada.si ali nas pokličeš na 070/222-555, kjer ti lahko takoj podamo informacijo o stanju naročila. V času praznikov je morda naša linija malce bolj zasedena, a smo zato še toliko bolj ažurni preko e-maila, zato ne odlašaj in nam pošlji sporočilo :)

    3.    Ali imate izdelek, ki ga želim kupiti na zalogi?

    Žal vseh izdelkov iz spletne trgovine (ki jih je že nekaj več kot 1500) zaradi svežine in kakovosti nimamo na zalogi. Kateri izdelki so vedno na zalogi lahko preveriš tukaj. V kolikor tvojega izdelka ni na seznamu lahko njegov dostavni čas preveriš preko e-maila (info@mojacokolada.si) ali na telefonski številki 070 222 555.

    4.    Če danes oddam naročilo kdaj prejmem paket?

    V kolikor je izdelek na zalogi in naročilo oddano do 14. ure, gre tvoj paketek v dostavo že danes! V primeru kasnejšega naročila bo paket najverjetneje odposlan naslednji delovni dan.

    Če gre za izdelek, ki ni na zalogi in ga pripravimo svežega v proizvodnji čokolade, pa lahko naročilo pričakuješ v dostavnem času do 5 delovnih dni (od sprejetja naročila v obdelavo).

    5.    Kakšen je dostavni čas?

    Naš dostavni čas je 2 - 5 delovnih dni od sprejetja naročila v obdelavo. Dva delovna dni velja za izdelke, ki so na zalogi (večinoma so to izdelki, ki niso narejeni iz čokolade in sveži izdelki, ki so na zalogi v naši trgovini), do pet delovnih dni pa lahko traja dostava izdelkov po meri (Moja čokolada, Moja bonboniera, izMUESLI, Prenosni računalnik z napisom) ter izdelkov, ki niso na zalogi.

    Za vsa naročila dajemo 100% garancijo izvedbe v 5 delovnih dneh od sprejetja naročila v obdelavo. V kolikor naročilo ne more biti izvedeno v tem času te bomo obvestili. Če se s tvojim naročilom mudi nam to prosim sporoči ob oddaji naročila.

    6.    Kdo dostavi paket?

    Naši paketi se pošiljajo preko paketne dostave Pošte Slovenije.

    7.    Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati tudi provizijo Pošti Slovenije?

    V kolikor si izbral/-a ob naročanju Plačilo po povzetju z dostavo na dom, bo potrebno plačati tudi strošek provizije, ki pri Pošti Slovenije stane 1,05€.

    Namig: Pri plačevanju preko spletnih bank je strošek provizije nižji, zato priporočamo plačilo po predračunu.

    8.    Kaj če me v času dostave ne bo doma?

    V kolikor v času dostave na naslovu ni nikogar, poštar pusti Obvestilo o prispeli pošiljki, s katerim lahko na tvoji Pošti prevzameš svoj paket.

    Če se je listek za prevzem izgubil ti lahko posredujemo številko paketa, s katero lahko prevzameš paket. V tem primeru nas čimprej pokliči ali nam piši!

    9.    Ali je lahko izdelek Moja čokolada/Moja bonboniera/izMUESLI/Čokoladni prenosnik z napisom izdelan do jutri?

    Ker gre za izdelke po meri, tako hitra izdelava ni mogoča. Najhitreje so lahko ti izdelki narejeni v 2 - 3 delovnih dneh (odvisno od časa oddaje naročila), nato lahko izdelek odpošljemo na tvoj naslov ali pa ga prideš prevzeti v našo poslovalnico.

    10.    Kdaj lahko pridem po naročilo z osebnim prevzemom?

    Povprečni čas priprave naročila na osebni prevzem je 2 - 3 delovne dni. Ko je naročilo pripravljeno prejmete obvestilo.

    Za vsa naročila dajemo 100% garancijo izvedbe v 5 delovnih dneh od sprejetja naročila v obdelavo. V kolikor naročilo ne more biti izvedeno v tem času te bomo obvestili. Če se s tvojim naročilom mudi nam to prosim sporoči ob oddaji naročila.

    11.    Zakaj nisem dobil plačanih vstopnic (elektronskih kuponov)?

    Elektronske kupone preko sistema sprostimo po prejetju plačila (pri PayPal plačilih sistem kupone sprosti avtomatično, pri plačilu po predračunu pa to storimo mi, ko prejmemo potrdilo o plačilu ali plačilo). Vstopnice se po tem nahajajo v tvojem uporabniškem računu na naši spletni strani (Vaš račun -> Moji virtualni kuponi), kopijo pa prejmeš tudi na svoj e-mail.

    Pozor, če uporabljaš Gmail! Naša avtomatična sporočila Gmail včasih prestavi v zavihek Promocije, ki se nahaja v glavni mapi Prejeto. V kolikor vstopnic ni v mapi Prejeto pobrskaj še v Promocije!

    12.    Pred več kot pet dnevi sem naročil čokolado, a je še nisem prejel. Kako to?

    V kolikor naročila ne prejmeš v našem dostavnem času (do 5 delovnih dni od sprejetja naročila v obdelavo) nas čimprej pokliči na 070/222-555 ali nam piši na info@mojacokolada.si.

    Morda smo ti vmes poslali tudi že sporočilo - včasih naša sporočila prestavi med Vsiljeno pošto ali v zavihek Promocije (če uporabljaš Gmail) in so zato kdaj sporočila spregledana.


    Splošna vprašanja - Vračila in reklamacije

    1.    Eden izmed izdelkov se je med dostavo poškodoval - kaj sedaj? Lahko dobim novega?

    Žal kljub vsemu našemu trudu z zaščito izdelkov, ki jih pošiljamo na dom, pride kdaj do kakšne nesreče pri transportu pri kateri se lahko poškoduje tvoj izdelek. V tem primeru nudimo zelo preprost postopek reklamacije. Le ne zavrži originalne škatle in zaščitnih mehurčkov, ki so bili poleg ob dostavi. Za reklamacijo potrebujemo tudi račun. Za nadaljni postopek pa nam obvezno piši na info@mojacokolada.si ali nas pokliči na 070/222-555, kjer ti bomo razložili postopek reklamacije in ti uredili nov izdelek.

    Več o Postopku vračila tukaj.

    2.    Kaj, če mi naročeni čokoladni izdelki ne bodo ustrezali, jih lahko vrnem? Kakšen je postopek vračila kupnine in izdelka?

    V kolikor z naročenimi izdelki kakorkoli nisi zadovoljen/-na in nam jih želiš vrniti, nam moraš to sporočiti v 14. dneh od prejema izdelkov, pisno ali na e-mail info@mojacokolada.si (tukaj si lahko preneseš tudi Obrazec za vračilo blaga). Najkasneje v 14 dneh nam moraš nato vrniti nepoškodovan izdelek (ker gre za čokolado mora izdelek ostati neodprt, v enakem stanju in embalaži). Po prejetju obvestila in izdelka v enakem stanju ti bomo vrnili kupnino. Vrnjenemu izdelku mora biti priložen tudi račun.

    Več o Postopku vračila tukaj.

    3.    Kdo krije stroške vračila izdelka?

    Stroške vračila izdelka krije kupec.

    4.    Na kateri naslov vrnem izdelke?

    Izdelke vrneš na sedež našega podjetja:
    Moja čokolada d.o.o., Kunaverjeva ulica 9, 1000 Ljubljana.


    ×

    Zakaj pri nas?

    5 razlogov

    za kupovanje pri nas.

    Preberi več